Informationer

Ofte Stillede Spørgsmål

Ja du kan godt afbestille igen.
Så længe det er muligt at bestille mad til en bestemt dato, er det også muligt igen at afbestille maden.
Afbestilling foretages fra siden "OVERSIGT - BESTILLINGER".
Hvis det stadig er muligt at afbestille den pågældende vare, vil du se et ikon med en skraldespand ud for varen.
Tryk på ikonet og bekræft afbestillingen. Så sættes pengene tilbage på din konto hos Godskolemad.
Bemærk at varer der er bestil samlet for flere dage ad gangen ikke kan afbestilles når bestillingsfristen for den første levering er overskredet.

Skulle der mod forventning ske fejl i leveringen, og du har brug for hjælp her og skal du straks kontakte din leverandør, for at se om de kan hjælpe dig her og nu.

Derudover skal du hurtigst muligt sende en mail angående hændelse til Godskolemad.dk, så vi kan håndtere reklamationen og få undersøgt sagen.
Reklamation skal ske samme dag eller senest 2 dage efter hændelsen.
Du kan finde kontaktinformationer for både leverandør og Godskolemad.dk på siden "KONTAKT", når du først er logget ind.

Mailen skal indeholde:
1. Brugernavn
2. Barnets Navn og Klasse
3. Dato
4. Beskrivelse af hvad der manglede.
5. Kort forklaring om forløb.

Spørgsmål angående madens sammensætning og indhold skal stilles direkte til jeres leverandør.

For at se deres kontakt informationer, skal du først logge ind i systemet, så vi ved hvilken skole og leverandør du er tilkoblet.
Derefter trykker du på Kontakt i toppen af skærmen.

Hvis du har børn på 2 forskellige skoler, skal du oprette 2 konti.
Du kan godt bruge de samme informationer under oprettelsen.
Brugernavnet skal dog være forskellige for de 2 konti

For at skifte skole skal du benytte menuen "KONTO - MIN PROFIL".
Her vælger du den nye skole, og trykker på knappen gem i bunden af siden.

Bemærk at bestillinger der allerede er foretaget, fortsat vil blive leveret på den skole du var tilmeldt på bestillingstidspunktet.
Hvis du ikke ønsker dette, skal du straks afbestille disse varer inden du skifter skole.
Herefter kan du bestille igen.

Hvis dit barn går i en af klasserne 1. - 10., vil klassetrinet automatisk blive opdateret efter 1. juli.
Alle brugere bliver bedt om at bekræfte klassetrinet ved første login efter 1. juli hvert år.

Går dit barn i en klasse med en anden benævnelse, eller sker der ændringer, skal du selv gå ind og rette klassetrinet.
Dette gøres på under menuen "BØRN"

Bemærk at bestillinger der allerede er foretaget, fortsat vil blive leveret i den klasse dit barn var tilmeldt på bestillingstidspunktet.
Hvis du ikke ønsker dette, skal du straks afbestille disse varer. Skift så klasse og bestil igen.

"LOG IN" siden kan du klikke på linket "Glemt adgangskode"
Herefter skal du angive dit brugernavn eller e-mailadresse.
Systemet vil nu sende en mail til din mailadresse som du kan benytte til at angive en ny adgangskode.
Klik på linket i mailen og angiv den nye adgangskode.

For at tilføje et barn til en eksisterende konto skal du gøre følgende.

  • Log ind i systemet
  • Brug menuen "BØRN" til at rette og tilføje børn

Det er muligt at betale med almindelig bankoverførsel.
Der går dog nogle dage inden vi har modtaget pengene, og du er i stand til at bestille.
Da det er meget få der betaler med bankoverførsel må du meget gerne skrive en mail til os når du har indbetalt, så vi kan holde øje med hvornår vi modtager betalingen.

Sådan betaler du via banken til Godskolemad.
Når du er oprettet som bruger i systemet, gør du følgende:

  • Brug menuen "KONTO - TANK OP"
  • Vælg det beløb du ønsker at indbetale
  • Sæt kryds i feltet "Accepter Handels vilkår"
  • Tryk på knappen Bankoverførsel
  • Herefter kommer i til en side med vores kontonummer og et betalingsnummer.
  • Pengene overføres til kontonummeret, og betalingsnummeret skal skrives på overførslen.
  • Når vi har modtaget pengene (1-2 bank dage) vil de stå til rådighed på din konto, og du kan bestille mad for dem.

Først af alt skal du tjekke dit brugernavn og din kode.
Du kan få din kode tilsendt til den e-mail adresse du registrerede dig med, ved at benytte Funktionen "Glemt Kode" på forsiden.

Der opstår nogle gange problemer hvis du kommer til vores side, fra din skoles side. 
De skyldes at nogle skoler forsøger at åbne vores side som en del af deres egen side, hvilket giver problemer med Login.
Prøv at gå direkte til www.godskolemad.dk og forsøg så at logge ind herfra.

Hvis der fortsat skulle være problemer, er det muligt at benytte en anden browser.

Du kan ændre dine bruger informationer under menuen "KONTO - MIN PROFIL".
Det eneste du ikke kan ændre, er dit brugernavn.

Du kan til enhver tid få dine penge udbetalt.
Dette gør du fra menuen: "KONTO - UDBETAL FRA KONTO"
Her skal du indtaste dit kontonummer, og pengene overføres ved næste udbetaling.
Vi udbetaler normalt 1 gange om måneden.

Bemærk at din konto lukkes i forbindelse med udbetaling.

Du kan til en hver tid lukke din konto.

For at lukke kontoen skal du først være logget ind.
Derefter går du til siden "KONTO - LUK KONTO".

Bemærk at når kontoen er lukket er det ikke længere muligt at logge ind i systemet.